Veelgestelde vragen

Om je al wat sneller op weg te helpen in het bestelproces hebben we hier wat meer voorkomende vragen op een rij gezet. 

 

  • Kan ik ook als consument bij jullie bestellen?
    • Nee dat is helaas niet mogelijk, daarvoor verwijzen je graag door naar onze eigen webwinkel Meet The ATWAN’s 
  • Kan ik ook als gast afrekenen of moet ik me registreren? 
    • Je kan zeker ook als gast afrekenen, echter kun je niet gebruik maken van een abonnement of eventueel op krediet betalen, enkel alleen direct afrekenen via IDEAL. 
  • Kan ik ook achteraf op factuur betalen, met krediet betalen?
    • Wanneer jij je als partner registreert zullen wij een audit laten doen door EDR Credit Services 
    • Op basis van die uitkomst bepalen we of er op krediet besteld kan worden, welke altijd middels automatische incasso worden uitgevoerd. 
    • Indien de mogelijkheid bestaat kan er tegen een meerprijs van +2,5% voor 14 dagen en 5% voor 30 dagen middels automatische incasso worden ingekocht. 
  • Komen er nog verzendkosten bij de bestelling? 
    • De prijzen getoond zijn inclusief verzendkosten, maar exclusief BTW. 
  • Hoeveel verzenddozen kan ik maximaal bestellen? 
    • Tot en met 6 dozen versturen wij per pakketpost, bestellingen met meerdere dozen worden op (mini)pallet afgeleverd.
      Bestel je doorgaans voor €750 of hoger dan raden we je aan om via The Travelling Nut te bestellen. 
  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling kan verwachten? 
    • Wij streven erna om binnen 2-3 werkdagen de levering bij je afgeleverd te hebben, afhankelijk van het tijdstip van het binnenkomen van de bestelling en/of deze nog door onze fulfilment partner op diezelfde dag verwerkt kan worden, kan het 1 dag verschillen. Het beste bestel je op maandag of uiterlijk woensdag ochtend indien je de levering nog voor het weekend binnen wilt hebben. 
    • Tegen een meerprijs kan er ook op zaterdag geleverd worden. 
    • Bij elke levering wordt een Track & Trace link meegestuurd en kun jij jouw levering volgen en/of indien beschikbaar eventueel aanpassen. 
  • Er is iets kapot gegaan tijdens de levering, wat nu? 
    • In onze AV kun je lezen dat wij geen verantwoordelijkheid meer kunnen dragen wanneer we de levering hebben overgedragen aan het postorderbedrijf, en zal dit met hen verder afgehandeld moeten worden, echter zullen wij hier wel de bemiddeling voor doen. 
    • Zorg bij aflevering dat je de goederen goed controleert en weiger eventueel de levering wanneer er duidelijk iets kapot is gegaan.
      Zorg ook altijd dat je duidelijke foto’s maakt, zodat wij dat weer kunnen verhalen op onze verzekering. 
    • Natuurlijk zullen we de goederen in mindering brengen op de factuur en/of in totaliteit crediteren, dit doen wij de eerste keer dat het gebeurt, daarna is het een kwestie van verzekering of eigen risico, gezien de lage bestelhoeveelheid en hoge kosten die we hebben voor de versterkte speciaal op maat gemaakte dozen en inlays, hebben we ervoor gekozen om dat risico bij de afnemer te leggen. 
  • Ik zou graag wat willen proeven voordat ik een bestelling plaats, kan ik ook losse producten kopen? 
    • Losse producten kunnen helaas niet gekocht worden, wel kun je een van onze Mini Fridge Sample Dozen bestellen, indien je later partner wordt, zal dit bedrag gecrediteerd na je eerste bestelling. 
    • Vaak plannen we een (online) proeverij in nadat je een sample doos hebt besteld zodat we samen de items kunnen proeven en wij je wat meer informatie kunnen geven over de te proeven dranken. 
    • Ook komen we graag langs om samen bij Julie te proeven, geef dan via de mail aan waar je geïnteresseerd in bent, zeker handig wanneer je op zoek bent naar een wat uitgebreider assortiment. De meegenomen samples zijn natuurlijk voor onze rekening. 
  • Hoe werkt het abonnement eigenlijk en wat is mijn voordeel? 
    • Jij bepaalt welke producten je in een bepaalde frequentie en hoeveelheid wilt ontvangen en wij zorgen dat je een week voor die dat moment een factuur krijgt die je kan betalen, wanneer deze betaald is sturen we je de producten toe. 
    • Omdat we beter in kunnen schatten wat we zullen verkopen van de producten die beschikbaar zijn voor abonnementsvormen, kunnen we groter en scherper inkopen, hierdoor kunnen we je een korting geven van 5% 
    • We streven erna om de abonnementsvormen geheel automatisch te laten verlopen, echter kunnen we pas bij elke partner na een jaar overgaan op automatische incasso en dus ook het gehele proces automatisch te laten verlopen.