Leveringen

Wat onze groothandel uniek maakt is dat wij alles per post versturen. 

De reden hiervoor is dat wij onze partners, verspreid door het hele land,
willen kunnen voorzien van mooie onderscheidende dranken. 

Wij kiezen onze partners altijd met zorg uit, zodat de mooie verhalen van onze producenten, het verhaal van onze partner kan doen versterken. 

Onze partners bestaan dan ook vaak uit de wat kleinere ondernemers, op locaties met geringe opslagruimten. 

Wanneer wij die via de gebruikelijke manier zouden moeten beleveren,
zouden we een hoge minimale bestelhoeveelheid of orderbedrag moeten vragen.

Iets wat onhandig is wanneer je opslagruimte beperkt is, of, in een situatie als waarin we nu zitten,
het aanleggen van een grote voorraad drukkend kan zijn op de cash flow.

 

Om ervoor te zorgen dat onze dranken zonder schade aankomen, hebben wij de dikste dubbel-laags kartonnen verzenddozen laten maken, en met speciale extra versterkte tape, zou jouw bestelling in goede orde moeten aankomen. 

Mocht dit nu niet het geval zijn, is er bij levering duidelijk schade te zien, zorg dan dat je de doos opent en eventueel de levering weigert. Maak ook altijd even een foto van de schade, zodat wij dat later bij onze logistiek partner kunnen verhalen. 

Meld deze schade graag zo snel mogelijk door een mail te sturen naar ineedmoredrinks@mrfridge.nl met daarin de foto’s en dan zullen wij er alles aan doen om de goederen te vervangen. 

Afhankelijk van het tijdstip van het plaatsen van de bestelling, proberen wij hem binnen 2 werkdagen te versturen, met een levertermijn van maximaal 2 dagen. 

De pakketten zullen per Post NL verstuurd worden en zullen ook zaterdag worden aangeboden. 

Middels de track & trace code kun je jouw bestelling volgen en indien mogelijk aanpassen.