Missie

Keep exploring!

Met MR FRIDGE hopen wij bij te kunnen dragen aan wat voor ons een ideale eet- en drinkcultuur is. 

Een cultuur waar (bio)diversiteit, uniekheid, onafhankelijkheid en inclusiviteit gevierd worden.

Waar niet de merken maar de ingrediënten centraal staan, waar men de beste wilt zijn en niet de goedkoopste. 

Waar onafhankelijkheid en vakmanschap voorop staan en waar minder maar beter gegeten en gedronken wordt. 

De eerste stap in die richting begint bij nieuwsgierigheid en dat is ook meteen onze missie; mensen weer nieuwsgierig maken. 

Nieuwsgierig naar smaak, naar de herkomst van de ingrediënten waar jouw favoriete dranken van worden gemaakt, naar de keuzes die producenten hebben met betrekking tot het verbouwen, verpakken en vervoeren van deze dranken, zodat je zelf een bewuste keuze kan wat je lekker vind en wat niet, welk merk bij je past en welke niet, gebaseerd op je eigen smaakpalet en onderzoek. 

Wij hopen je mee te nemen op die ontdekkingsreis door onze favoriete smaken van onze favoriete producenten met je te delen, de mooie verhalen te vertellen achter de merken en jou te voorzien van transparante informatie. 


Bij MR FRIDGE staat de kwaliteit van de ingrediënten voorop, want wij geloven dat alleen dan het gedachtegoed van biodynamische of biologische landbouw het begin is, een vanzelfsprekendheid is en niet een doel op zich. 

Wanneer we tijdens reizen bepaalde smaken tegenkwamen waar de direct verzot op raakte, zochten we naar gelijkgestemde producenten die op een sociaal en ecologisch verantwoorde wijze, de perfecte momentopname van smaak verkregen uit ingrediënten in optimale conditie, konden maken door slimme en duurzame manieren te vinden voor het verpakken en of verwerken, zoals de manier waarop het kokoswater van Fountain of Youth in tin-plaat blik op de plantage in Thailand zuurstofvrij wordt verpakt en zo geen conserveermiddel mee gebruikt hoeft te worden, of Brand Garage, dat een bedrijf heeft gevonden dat als enige in de wereld een manier heeft gevonden om de natuurlijke oliën en pectine uit de schil van citrusvruchten te halen, zonder dat bitter wordt en daardoor het gebruik van citroenzuur of ascorbinezuur vermeden kan worden. 

Moeder Natuur heeft het zo geregeld dat planten de lekkerste vruchten maken zodat hun zaden verspreid worden, het enige wat wij hoeven te doen is beter zoeken, zodat we er niets aan toe hoeven te voegen.  

The good stuff

Just the good stuff

Wij hebben ervoor gekozen om voornamelijk met onafhankelijke producenten te werken en voornamelijk met merken die we zelf importeren en distribueren.

We delen niet alleen de liefde voor de dranken die deze merken produceren maar ook andere interesses, zoals lekker eten, muziek en kunst. 

Hierdoor is het makkelijker om partners te vinden die deze interesses ook delen, waardoor de kans groter is dat de producten die we aanbieden het ook goed bij hen zullen doen.

Door samen te werken met merken waar geen grote investeerders achter zitten, hebben we de vrijheid om zo te werken, zonder dat er aandeelhouders druk uitoefenen, zodat we samen echt iets kunnen opbouwen. 

Door het MR FRIDGE concept hoeven we niet met de landelijke groothandels samen te werken om onze merken door het land te kunnen leveren aan mooie plekken die hun nek uitsteken en kiezen voor kwaliteit en uniekheid, maar misschien niet die opslagruimte hebben. 

Nu kunnen ook zij bedient worden met Just The Good Stuff, unieke en onderscheidende dranken die in lijn liggen met het verhaal wat zij willen vertellen of beter zelfs het verhaal doen kunnen versterken, 

 

#Keepexploringthegoodstuff

#just the good stuff